Трябва ли да имам направление от лекар за физиотерапия?

За съжаление все още не работим с НЗОК, но като специалисти ние държим да се информираме максимално добре за вашето състояние и всякаква налична информация, като епикризи, резултати от изследвания и самите изследвания ще ни бъде от полза. Разбира се може да се възползвате от нашите услуги и без да сте посетили личния си лекар преди това, а ние запазваме правото си по наша преценка да ви препоръчваме други специалисти и изследвания, а също така и да отказваме да работим с Вас в случаите, когато Вашето състояние е извън нашата компетенция или възможности.

Какви терапии предлагате?

Екипът на rehabilitator.net е изградено от физиотерапевти с умения за работа във всички сфери на физиотерапията. Всеки от членовете на екипа има и задълбочени познания в една или повече от специализираните методики на физиотерапията. Това ни позволява да работим успешно с огромен набор от заболявания и в зависимост от Вашето състояние да Ви предложим конкретен специалист с когото заедно да постигнете желаните от Вас резултати.

За повече информация за това, какво предлагаме можете да се свържете с нас или да прочетете в секцията услуги.

Колко ще ми струват Вашите услуги?

Цената на нашите услуги варира според Вашето състояние и продължителността на възстановяването Ви.

За повече информация можете да посетите секцията Цени, но най-точна информация ще получите след като проведем първата си среща.

Работите ли с НЗОК или други здравно осигурителни или застрахователни компании?

За момента не работим с компании от този вид.

Как да си запазя час?

Цялата информация за това, как да се свържете с нас може да бъде намерена в секцията Контакти.

Какво трябва да очаквам при първото си посещение и какво трябва да нося?

По време на първото Ви посещение ние ще прегледаме вашата медицинска история и ще проведем първата си терапевтична процедура, ето защо е желателно да носите със себе си наличните епикризи и резултати от изследвания и да сте облечени удобно.

Ще ме боли ли по време на терапията?

В зависимост от Вашето състояние, някои от методиките, които ще използваме е възможно да причинят болка или лек дискомфорт, който в много редки случаи може да се усеща и в деня след терапията. Нашата цел разбира се е вашето възстановяване да е съпроводено с минимални прояви на болки и дискомфорт.

Колко време продължава една терапевтична процедура и колко често ще трябва да правя тези процедури?

Продължителността на процедурите е около един час, но също както и честотата им се определя единствено от вашите възможности и състояние и ще бъде обсъдена с Вас при първата ни среща.

Колко време ще трае възстановяването ми?

Това изцяло зависи от Вашето състояние или контузия, както и от Вашата мотивация за възстановяване.

Къде мога да се възползвам от вашите услуги?

Услугите, които предлагаме според Вашите нужди могат да бъдат извършени, както в някои от нашите кабинети, така и на удобно за Вас място (вкъщи или в офиса). За повече информация се свържете с нас.

В кои градове се предлагат Вашите услуги?

За момента предлагаме услугите си единствено в град София.