Нашата цел е Вашето възстановяване.
Услугите ни са свързани с консервативно лечение и профилактиката на множество заболявания, като в зависимост от Вашето състояние лечението може да включва мануална терапия, упражнения и използването на различни начини за стимулиране на възстановителния процес.

Нашите услуги включват, но не се ограничават само със:

Физиотерапия

Без значение от възрастта, всеки от нас е изпитвал болки в гърба, коленете или друга част на тялото. Почти всеки е стъпвал на криво или е разтягал мускул на футболния терен или в парка докато е играл с децата си. За щастие по-голямата част от тези травми не изискват оперативно лечение или хоспитализиране. В повечето случаи дори не се налага продължително наблюдение от медицинско лице, но съществува една истина и тя е, че тези травми не ви позволяват или ви затрудняват значително при практикуването на любимите Ви активности и занимания. Точно тук се намесват физиотерапията и нашият екип, съставен от професионалисти в тази сфера. Физиотерапията не само ще намали болките Ви и ще Ви помогне да се почувствате по-добре, но и значително ще намали времето за възстановяване и ще Ви върне по-бързо към любимото занимание.

Кинезитерапия при гръбначни изкривявания

Забелязвате, че вашето дете седи  винаги свито напред или наклонено на една страна? Ако е така е много вероятно то да има гръбначно изкривяване. В повечето случаи гръбначните изкривявания не представляват непосредствена заплаха за здравето на нашите деца, но  те крият своите рискове (дискови хернии, болки в гърба и/или краката, бърза уморяемост и др.) и трябва да бъдат проследявани във времето и коригирани. Свържете се с Нас за да научите повече за гръбначните изкривявания и с какво можем да бъдем полезни на Вашето дете!

След оперативна рехабилитация

След операция Вашият лекар може да Ви предпише или просто да Ви препоръча след оперативна физиотерапия, която да спомогне за по-бързото Ви връщане към нормалния за Вас начин на живот. Ние от rehabilitator.net, като специалисти в областта можем да изготвим план за по-бързото Ви възстановяване след операцията, който в зависимост от Вашите физически възможности може да включва домашни посещения, процедури на място при нас и програма с упражнения за вкъщи.

Рехабилитация при спортни травми

Ако сте активен спортист е почти невъзможно да не сте имали травми и сигурно знаете, че колкото по-бързо започнете с рехабилитацията, толкова по-бързо ще се върнете към спорта. Ние от rehabilitator.net, съобразявайки се с Вашия спорт и съвместно с Вашия тренъор ще съставим план, който не само ще ви помогнем да се върнете по-бързо към спорта, но и ще помогне връщането Ви да е по-ефикасно и с по-малък риск от повторна травма.

Рехабилитация при заболявания на периферна и централна нервна система

Много от заболяванията на периферната и централната нервна система в по-малка или по-голяма степен водят до инвалидизиране. Много от тези заболявания са прогресивни и/или необратими. Не малка част от тях представляват и сериозен риск за живота на пациента. В зависимост от заболяването и стадия му, физиотерапията може да бъде полезна по много и различни начини и да спомогне, ако не за пълното възстановяване на пациента, то за улесняването на болния в ежедневието и връщането му към един по-свободен, независим и активен начин на живот. За да разберете с какво ние от rehabilitator.net можем да бъдем полезни на Вас или Ваш близък с такова заболяване моля свържете се с нас!